Enkla tips om träning


TIPS OCH RÅD

Jag tänkte göra dagens blogg väldigt enkel och lista några av de vanligaste svaren på att komma i form.


nr 1 Bestäm dig att du vill förändra din kropp och håll dig till det
( inga undantag, gör något och tro mig du kommer må mycket mycket bättre när du väl kommit igång )

nr 2 Hitta en sport du tycker är rolig

nr 3 träna 2-3 pass i veckan och öka succesivt då formen börjar bli bättre till 3-4 samt morgonpromenader.

( träningen ska innehålla fysmoment som gör dit utmattad )

nr 4 Ät kost som är så nära växtriket som möjligt. Grönsaker och sallad ska alltid ingå till alla måltider.

nr 5 Drick mer vatten istället för läsk/mjölk alt saft.

nr 6 Ät omega 3 tabletter och mycket protein, minska kolhydatsmängen och fyll ut tallriken med mer kött, mer sallad istället för potatis,pasta eller ris.

om ni har fler frågor gällande träning så skriv en kommentar så svarar jag med glädje på dem :)

mvh johan


En hård bild.........

Kommentarer
Postat av: M

Har du några tips på hur jag kan bli av med "mysmagen". Jag har gått ner från 120 till 89 kg på 1 år och tränar thaiboxning nu sen två månader tillbaka. Men sen jag började träna har vikten stannat upp, förståeligt när kroppen bygger muskler. Men trotts att jag blir vältränad så försvinner inte det sista fettet på magen. Man kan väl inte punktförbränna endast på magen, men har du något tips på hur jag ska ta mig vidare? Kämpar och kämpar men det känns som att jag står still..

2011-07-08 @ 17:16:11
URL: http://finaldecision.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0