" TMT, En Stolt tränare som blickar framåt "

Jag vill börja dagens ämne med att säga att jag är oerhört stolt över alla mina Elever på min klubb TMT,
Tullinge Muay Thai, hur ni alla kämpar, krigar, löper, tränar både med styrka,kondition sparring och psyke.
Den 7 Maj åkte vi upp ett gäng tränare och fighters till Sundsvall för Galan " Born to Fight". väl på plats fick vi alla incheckning på hotell, galan var mycket bra arrangerad med ett otroligt jämnt fightcard där vår klubb och fighter var ett av " Main Events "

Jonas mötte 2011 års SM mästare i -71 kg Richardo Gonzalez. Matchen var väldigt jämn men det var Jonas som kämpade in i sista minuten och tog hem segern. En skön vinst  både för TMT men särskilt för Jonas som på sin senaste match hade oturen att åka ur SM i en grötig Match mot renyis Fredrik Björnander. 

Åter igen Grattis Jonas!!

Vi Blickar Framåt !!

Nästa Gala bär av till Time To Fight i Mariestad 21 Maj där vi har ett gäng fighters som ställer upp. Själv ska jag till läkaren imorgon för att ta bort stygnen på vänster öra så att jag äntligen kan komma igång med sparringen och troligtvis lite nya matcher ;). 


dagens citat

" du själv formar ditt liv av dina handlingar och beslut "



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0